Nyheter

Ny samarbeidspartner

JOBST_side_shot_DSC4663

Essity Norway AS med merkevarene Jobst og TENA Men er ny samarbeidspartner med Birken.

- Vi ser en veldig fin mulighet til å nå ut til nye målgrupper. Birken består av en rekke arrangementer gjennom året som gir oss mulighet til å spisse budskapet mot ulike målgrupper og kommunisere rundt temaer som man ikke prater så mye om, forteller markedssjef Wanda Storbugt.

Det finnes mange som kanskje ikke tenker på betydningen av kompresjonsstrømper både i forhold til trening og slitenhet eller kramper i bena. I den forbindelse kan kompresjonsstrømper være med på å opprettholde god blodsirkulasjon.

Et annet tema som berører 1 av 4 menn og 1 av 3 kvinner er lekkasjer. Mange kjenner ikke til at det finnes små og diskre produkter tilgjengelig og mange vet lite eller ingenting om hvorfor det skjer.

Avtalen med Essity Norway AS er på to år og Birken er svært fornøyd med å få sterke merkevarer som Jobst og Tena med på laget.

New TENA logo color_høyoppløselig
JOBST_Logo_full
Kopier URL
Koblingen er kopiert til utklippstavlen
Del på facebook
Til toppen